joi, 12 noiembrie 2009

MALABSORBŢIA INTELECTUALĂ ... REZIDENŢIATUL ŞI FURIA LAPTELUI DE CUCK


Şi iată că până la urmă am ales o carieră care trebuie să treacă un prag imens şi acesta este examenul de rezidenţiat. Şi mai trebuie să vă spun că am fost un student eminent - nu vreau să mă laud, dar am cu ce! - în facultate, însă simt că pentru acest examen încep să am o diaree neurologică probabil dintr-un sindrom sever de malabsorbţie intelectuală... lucru ăsta provine probabil din prostia laptelui de sân şi furia icterică. Aş vrea să spun că este imposibil să înveţi vreo 100.000 de grile pe dinafară şi 899 de pagini tot pe dinafară.... şi nu pagini din alea scrise cu litere de poveste, ci cu scris mărunt "predicator" pe două coloane , ca în pagina de Biblie. Trebuie să spun că la vârsta mea de 25 de ani neîmpliniţi am schimbat deja vreo 2 dioptrii din cauza acestui stil de america extraordinar...Şi pentru că din grile am observat că poate să te întrebe orice din cele 899 de pagini, inclusiv din miliardele de cifre ce se găsesc în toată materia, incidenţe, frecvenţe, milimetri şi miligrame care nu folosesc niciodată la nimic în scăderea mortalităţii bolnavilor noştri, va trebui totuşi să le ştim foarte bine ca pe "Tatăl Nostru".. Aşa că să îl văd eu pe ăla care:

-ştie pe dinafară "total" cele 899 de pagini, până şi virgula şi cuvintele de legătură
-să se descurce la examen cu cele doar 100.000 de grile învăţate pe dinafară
-ştie pe dinafară toate numele proprii, toate sindroamele, toate dozele, toate cifrele, toate denumirile, toate explicaţiile din Harrison şi toate bazaconiile pe care trebuie să le înveţi indiferent că eşti de acord cu ele sau nu (care sunt foarte multe), toate tehnicile operatorii şi toate stadializările TNM din acele capitole
-este sigur pe el 100% că ia cu punctaj foarte mare la examen
-reuşeşte să înveţe totul în vreo 7-8 luni şi să ia şi punctaj mare.... ba eu am auzit variante că unii au învăţat doar vreo 2-3 luni şi au luat primii....
-reuşeşte să citească de vreo 4-6 ori materia.... fără să doarmă poate, fără să iasă vreodată afară din casă în cele 7-8 luni de la absolvire, care citeşte 1 pagină/minut, etc.

Şi totuşi sunt unii care termină primii.... da!! Şi nu e nici din ăia care au stat acasă vreo 5 ani, nici din ăia cu creieru de 3 ori mai mare, ci din ăia care au frecat menta toată facultatea, plimba maşini străine prin curtea facultăţii pline cu gagici şi care opera în sală în timpul liber cu "tov. profesor", dovedind "un mare talent", un "plenar potenţial" curatoriu. Probabil că sunt genii uluitoare, cu memorie de elefant, deşi eu mă îndoiesc... Dar dacă îi iei la bani mărunţi poţi descoperi anumite indicii care te conduc în cu totul altă direcţie.

Duminică am examenul exact în momentul când toată lumea este la Biserică.... şi eu ştiu cât de bine trebuie să fii pregătit ca să iei un astfel de examen cu onoare... aşa că mărturisesc sincer că deşi am citit binişor de vreo 2 ani încoace nu-mi mai aduc aminte o cifra din rahaturile alea care mă întreabă ei darămite sindroame şi boli....

La astfel de examene, contează mai mult bafta şi "altele" decât să ştii carte, sunt sigur 100% că aşa este. Concurenţa pe "admis/respins" nu e chiar atât de aprigă, probabil că o să se umple ţara cu medici de familie, ginecologi şi ortopezi "microcefali", însă repartiţia te omoară, e criminală.

Abia aştept să primesc ajutorul Divin mult promis din Ceruri la acest examen, căci numai duhul care e plin de râvnă poate să facă faţă, carnea mea e mult prea neputincioasă. Abia aştept să biruiesc peste toţi "aleşii" şi "geniile carpatine" prezente la această examinare, în special femeile care sunt "foarte seriose" cu "broboada în cap" şi cu "cartea în braţe"....Probabil decât dacă se va pogorî foc din cer şi îi va mistui cu totul....Voi vă daţi seama ce "lumini" se vor strânge acolo la rezidenţiat? Păi ar fi cutezat oare neputinţa lor să apară aici fără să-i ajute Atotputernicul? Păi se va îndura Dumnezeu să-şi dea la o parte pe copiii Lui şi să mă ajute pe mine să avansez, eu care sunt ucigaş de suflete, cel mai mare curvar dintre toţi curvarii pământului, mastărlabagiu, destinat iadului unde focul nu se stinge şi viermele nu moare, cel mai mare rău făcător din lume şi "trădător" (cum îmi mai spun copiii de doctori, bazaţi)? Mă îndoiesc!!! Asta este!! Că trebuie să mărturisesc că la un asemenea examen numai Dumnezeu Însuşi e capabil să te ajute să faci o minune şi să iei primul. Dar la cât m-am rugat eu să iau primul înaintea duşmanilor la examenul de licenţă, tot păcatul a primat şi nu nevinovăţia mea şi ruga mea.... aş putea zice că aici , contrar Psalmilor Evreiesti, "vrăşmaşul a biruit asupra mea" şi probabil.... va birui mereu. Să se întărească o dată Domnul şi să mai biruesc şi eu, iar de data asta ar fi bine....

Probabil că am fost EXTREM DE PROST că nu m-am distrat toţi aceşti ani, că nu am fost măgar şi fără milă,  că nu am fost în toate excursiile pe care mi le-am dorit eu, că nu am "ţapinat"  aşa cum trebuia pe toţi duşmanii mei şi pe toţi ăia care îmi displăceau mie.... Am zis să fiu bun, să fiu cuminte, să "pun mâna să învăţ carte" ca să "ajut bolnavii" şi să devin "un om mare". Am dat la medicină într-o perioadă când doctorii sunt "prigoniţi" şi umiliţi în orice fel posibil, şi nu am dat nici pentru BANI şi nici pentru FUNCŢIE foarte mare .... aştept acum să primesc răsplata de la Dumnezeu.


O să vă şi spun data viitoare după examen ce şi cum...

Aşa că să-mi ţineţi pumnii şi să vă rugaţi pentru mine că e nenorocire..... Iar la duşmani: ce-mi doriţi voi mie, să vă dea Dumnezeu vouă, na!





Dr. R.I.
medic





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu